ZiARoS
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 20:41, 27 Lip 2006 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
REGULAMIN FORUM
Poniższy regulamin został stworzony w celu zachowania ładu i porządku na naszym forum. Każdy użytkownik, bez wyjątku, zobowiązany jest przestrzegać WSZYSTKICH punktów regulaminu!
I Postanowienia ogólne:
1. Na forum obowiązuje netykieta.
2. Zabrania się szerzenia antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
3. Zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych, reklam innych stron for i instytucji bez zgody administratora
4. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach
5. Nie używamy wyrazów wulgarnych i obraźliwych! Na forum znajdują się również ludzie młodsi, oraz ludzie, którzy nie życzą sobie wulgaryzmów – więc, trochę kultury.
6. Nie wyzywamy i nie obrażamy nikogo! Forum to miejsce wymiany zdań czy poglądów, udzielania pomocy itp. a nie cyrk!
7. Zabrania się również usuwania i edytowania postów gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
8. Kategorycznie zabrania się rozsyłania spamu lub zamieszania reklam towarów, produktów, usług, etc.
9. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym – tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
10. Piszemy posty na temat! Zbaczanie z tematu, tzw. off-topic nie jest mile widziany na forum.
11. Nie piszemy swoich postów jednego pod drugim – jeżeli chcemy coś dodać edytujemy w tym celu poprzedni post!
12. W postach i nazwach tematów nie piszemy WIELKIMI LITERAMI całych zdań. Pisanie w ten sposób w Internecie oznacza tyle co krzyk.
13. Piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego i ortografii. Post ma być czytelny i zrozumiały.
14. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji będą usuwane.
15. Posty, które naruszają którykolwiek punkt regulaminu mogą zostać usunięte bez uprzedzenia.
16. Goście odwiedzający forum nie mają prawa udzielania się w żadnych tematach czy też zakładania nowych. By uzyskać taką możliwość należy się zarejestrować.
17. Nowi użytkownicy powinni być traktowani tak jak na to zasługują, niektóre rzeczy można im wybaczyć, ale do czasu.
18. Tzw. nekroposting, czyli ożywianie bardzo starych tematów poprzez dodanie postu nie na temat jest zabroniony! Nekroskopingiem nie jest dodawanie postów do tematów ciągle aktualnych, zwłaszcza w odniesieniu do nowych użytkowników forum.
19. Zabrania się posiadania kilku kont na forum przez jedną osobę.
20.Wszystkie sprawy prywatne załatwia się poprzez PW, bądz z dala od forum!
21.Nie podszywamy się pod nikogo.
22. Złamanie któregokolwiek punktu regulaminu będzie karane od 1 do 3 ostrzerzeń ( BEZ WYJĄTKU ) !!
II Administratorzy, Moderatorzy:
Są użytkownikami ze specjalnymi prawami powinni być traktowani z ogromnym szacunkiem.
Administratorzy, Moderatorzy mają prawo:
1. Otwierać tematy
2. Zamykać tematy
3. Edytować posty
4. Usuwać posty.
5. Stosownie ukarać bądź nagrodzić wybranych użytkowników.
III ban:
Ban - Zablokowanie tymczasowe lub dożywotnie wstępu na forum. Ban otrzymuje osoba, która mimo ostrzeżeń, nadal łamie regulamin, w specjalnych wypadkach np. umieszczanie zdjęć i treści pornograficznych bana otrzymuje się od razu.
IV Postanowienia końcowe:
1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do dodawania nowych oraz modyfikowania starych punktów niniejszego regulaminu!
2. W razie wątpliwości lub pytań np. co do zasadności otrzymania ostrzeżenia, użytkownik najpierw kontaktuje się z osobą, która wystawiła ostrzeżenie.
Zalecane jest :
a) Pisanie wielu bardzo ciekawych topików
b) Bycie miłym i kulturalnym
c) Wypowiadanie się na każdy możliwy temat ( ale z rozsądkiem)
d) Pomaganie adminowi w zarządzaniu i prowadzeniu forum.
ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale "Problemy, porady, propozycje".
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę/post z Forum bez podania przyczyny.
5. Decyzje administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
6. Administrator ma prawo dodać swój komentarz do postu na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
MODERATORZY
1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę użytkownikom, a zwłaszcza administratorowi.
2. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście, jednocześnie umieszczając informacje o ewentualnych poprawkach.
3. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
A OTO FILMIK DLA NIEZBYT KUMATYCH http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Post został pochwalony 0 razy
|
|